خدمت‌رسانی ۵۰۰ نفر به زائران حسینی(ع) در قرارگاه کربلا
خدمت‌رسانی ۵۰۰ نفر به زائران حسینی(ع) در قرارگاه کربلا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ از خدمت‌رسانی شهرداری تهران در قرارگاه شهر «کربلا» بازدید کرد. نادعلی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین قرارگاه‌های ما در شهر کربلا واقع شده است که شامل نیروهای اجتماعی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ از خدمت‌رسانی شهرداری تهران در قرارگاه شهر «کربلا» بازدید کرد.

نادعلی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین قرارگاه‌های ما در شهر کربلا واقع شده است که شامل نیروهای اجتماعی و خدمات شهری است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در قرارگاه کربلا این است که امسال از ظرفیت نیروهای جهادی بیشتر استفاده شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به حجم تولید پسماند در شهر کربلا  شهرداری تهران در کربلا فعالیت بالایی دارد.

نادعلی در ادامه یادآور شد: از یک ماه قبل معاونت های مختلف و سازمان پسماند پشتیبان شهرداری منطقه ۶تهران  بودند که در شهر کربلا به زائران حسینی در چهار خیابان اصلی در قالب قرارگاه کربلا تشکیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در قرارگاه شهر کربلا  ۵۰۰ نفر از نیروها مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) هستند.

نادعلی با اشاره به برگزاری برنامه فرهنگی در شهر کربلا گفت: خوشبختانه از سوی گروه های جهادی و شهرداری تهران برنامه‌های فرهنگی خوبی در شهر کربلا مانند گروه سرود کودکان و نوجوانان و دسته های عزاداری برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی همچنین به همراه فاطمه تنهایی شهردار منطقه هشت تهران از موکب زینبیه شهر کربلا بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: خدمات رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی انجام شد.

نادعلی ادامه داد: شهرداری تهران  به بانوان ارجمندی که برای زیارت به کربلا آمده‌اند، خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/