برگزاری ویژه برنامه جشن شادی برای کودکان بستری در بیمارستان کودکان مردانی آذر خاوران
برگزاری ویژه برنامه جشن شادی برای کودکان بستری در بیمارستان کودکان مردانی آذر خاوران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با مشارکت شهرداری منطقه۹، ویژه برنامه جشن شادی، برای کودکان بیمار بستری در بیمارستان کودکان مردانی آذر خاوران، برگزار شد. به گزارش شهریار، بدری حامد اظهار کرد: در راستای افزایش نشاط و روحیه کودکان بیمار و بستری در بیمارستان کودکان مردانی آذر شهرک خاوران، به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با مشارکت شهرداری منطقه۹، ویژه برنامه جشن شادی، برای کودکان بیمار بستری در بیمارستان کودکان مردانی آذر خاوران، برگزار شد.

به گزارش شهریار، بدری حامد اظهار کرد: در راستای افزایش نشاط و روحیه کودکان بیمار و بستری در بیمارستان کودکان مردانی آذر شهرک خاوران، به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۹، جشنی ویژه این عزیزان تدارک دیده شده و با حضور گروهی هنری، برنامه های مفرحی برای این بیماران اجرا شد.

وی با اشاره به تأثیر نشاط و شادابی در بهبود بیماری های صعب العلاج، اظهار داشت: بیماران مبتلا به سرطان به دلیل شرایط خاص درمان بعضاً تا چند هفته در بیمارستان بستری می شوند و از طرف دیگر گاهی با مشکلات روحی و افسردگی مواجه می شوند که برگزاری ویژه برنامه های جشن شادی برای این بیماران با هدف تقویت شور و نشاط اجتماعی، بعنوان یکی از وظایف انسان دوستانه در دستورکارحوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه قرار دارد.

 بر این اساس، طبق هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر، این مراسم با حضور کودکان بیمار و همراهان آنان برگزار گردید که سخنرانی انگیزشی، استندآپ کمدی، اجرای تئاتر صحنه و اجرای موسیقی زنده، از جمله برنامه های شاد اجرا شده در این ویژه برنامه بود. 

گفتنی است ده ها بسته فرهنگی نیز از طرف شهرداری منطقه۹ به کودکان بیمار بستری در این بیمارستان اهدا شد.