بیش از ۲۰تن شن‌پاشی در معابر منطقه۱۱ انجام شد
بیش از ۲۰تن شن‌پاشی در معابر منطقه۱۱ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه از وضعیت مطلوب رسیدگی به برفروبی در محلات مرکزی شهر خبر داد و گفت: از لحظات ابتدایی بارش برف تا این لحظه همکاران معاونت های اجرایی در تلاش هستند و کلیه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه از وضعیت مطلوب رسیدگی به برفروبی در محلات مرکزی شهر خبر داد و گفت: از لحظات ابتدایی بارش برف تا این لحظه همکاران معاونت های اجرایی در تلاش هستند و کلیه معابر به وسیله شن و نمک پوشش شده تا مانع از لغزندگی شود.

او افزود: کیسه های شن و نمک بین مراکز حساس شامل اماکن درمانی و مدارس و ادارات توزیع شده است و طی چند نوبت نیز توسط خاور های حمل شن و کارگران مسیر ها پاکسازی شده است .

شهردار منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: طی شب گذشته نیز اکیپ های برفروبی و برف تکانی در نواحی مستقر بودند و تا صبحگاه اقدام به برف‌تکانی نمودند .

او همچنین گفت: طی روز گذشته به همراه مدیران شهری به منظور بررسی میدانی در معابر حاضر شدیم و به شکر الهی ترافیک محلات مرکزی شهر روان شده است و عبور و مرور برای شهروندان تسهیل گردیده است .

انتهای پیام