عملیات ضربتی کف‌سازی مسجد امام حسین (ع) قراملک آغاز شد
عملیات ضربتی کف‌سازی مسجد امام حسین (ع) قراملک آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز ضربتی عملیات کف‌سازی و مناسب‌سازی مسجد امام حسین (ع) قراملک خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای احیای بافت تاریخی و فرهنگی قراملک، اجرای پروژه‌های انسان‌محور و ارتقای کیفیت معابر به منظور تحول چهره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز ضربتی عملیات کف‌سازی و مناسب‌سازی مسجد امام حسین (ع) قراملک خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای احیای بافت تاریخی و فرهنگی قراملک، اجرای پروژه‌های انسان‌محور و ارتقای کیفیت معابر به منظور تحول چهره شهری در راستای زیباسازی محلات، عملیات کف‌سازی و مناسب‌سازی محوطه مسجد امام حسین (ع) قراملک توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه به دلیل واقع شدن در بافت قدیمی و تاریخی کلان‌شهر تبریز برای مدیریت شهری حائز اهمیت است که در این راستا، برای احداث این سنگ‌فرش از عناصر مختلف تاریخی از جمله رنگ‌بندی متفاوت و طراحی ویژه استفاده شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی با سنگ فرش در این مسیر به طول ۳۰۰ مترمربع توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه آغاز شده است که تاکنون شاهد پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی این پروژه هستیم.

وی با اشاره به وضعیت جوی هوا تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و آغاز بارش های پاییزی، این پروژه به صورت ضربتی و در عرض ۱۰ روز اجرا و در اختیار شهروندان منطقه قراملک قرار می‌گیرد.