دیدار و تکریم از خانواده ارجمند شهیده «شهین باقری» در منطقه ۳ کرج
دیدار و تکریم از خانواده ارجمند شهیده «شهین باقری» در منطقه ۳ کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حجت الاسلام والمسلمین یداله رضایی امام جمعه مهرشهر به همراه حمید صفدری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۱۳ شهید بهشتی کیانمهر در منزل شهیده شهین باقری با خانواده این شهید والامقام و معزز دیدار کردند و مراتب تجلیل به عمل آمد. حجت الاسلام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حجت الاسلام والمسلمین یداله رضایی امام جمعه مهرشهر به همراه حمید صفدری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۱۳ شهید بهشتی کیانمهر در منزل شهیده شهین باقری با خانواده این شهید والامقام و معزز دیدار کردند و مراتب تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: بمباران مناطق غیرنظامی در جنگ نمونه بارز نقض حقوق بشر است چرا که در این حمله‌های وحشیانه، مردم بی‌دفاع هدف قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: وظیفه مسوولان در شرایط کنونی هوشیاری در تصمیم‌سازی‌های کارساز و راهبری صحیح منابع و امکانات پایه کشور است و با حضور پررنگ در سازندگی، تولید ثروت و پویایی اقتصادی باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حمید صفدری در ادامه این دیدار عنوان کرد: جایگاه و منزلت شهدای جنگ تحمیلی چه آن‌ها که در جبهه به صورت مستقیم در گیر جنگ بودند و چه آن‌هایی که در بمباران‌های شیمیایی و شهرها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند بسیار رفیع است و آحاد مردم وظیفه دارند یاد و پیام سرخ آن‌ها را زنده نگهدارند.

گفتنی است، این دیدار با هدف تکریم و تقدیر از خانواده شهدا، که داغ از دست دادن مادر را تحمل کرده و با صبر و شکیبایی خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده‌اند انجام شد و در انتها حجت الاسلام والمسلمین رضایی و مدیر منطقه  با اهدای لوح سپاس و هدیه، به دختر شهیده ادای احترام کردند.

منتشر شده در تاریخ ۲ دری ماه ۱۴۰۲