بیش از ۷ هزار مددجوی کمیته امداد و دهک های پایین درآمدی استان فارس شاغل شدند
بیش از ۷ هزار مددجوی کمیته امداد و دهک های پایین درآمدی استان فارس شاغل شدند
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۱۵۹ نفر از مددجویان و دهک های پایین درآمدی استان فارس شاغل شدند.

به گزارش آرمانشهر فارس، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۱۵۹ نفر از مددجویان و دهک های پایین درآمدی استان فارس شاغل شدند.

سیداسماعیل جوادی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۶ هزار و ۳۶۱ نفر درخواست شغلی خود را در سامانه حیات ثبت کردند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۹۷ درخواست تأیید و جهت دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی اضافه کرد: از تعداد درخواست‌های تأیید شده، تاکنون ۶ هزار و ۷۱ طرح تسهیلات اشتغال خود را به مبلغ ۷۸۵ میلیارد تومان دریافت کردند؛ همچنین تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در استان تقاضای احداث نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس داشتند که در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

جوادی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد حرفه و شغل بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲ هزار و ۴۳۱ نفر از مددجویان و واجدین شرایط جهت ایجاد فرصت شغلی مناسب، آموزش‌های مهارت آموزی را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.

  • نویسنده : مریم شمالیان