عملیات احداث خیابان ۱۲ متری در محله حیدرآباد آغاز شد
عملیات احداث خیابان ۱۲ متری در محله حیدرآباد آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی که تحت عنوان نهضت جهادی محله «نجم» به همراه معاونین و مسئولین به منظور بررسی کارشناسی پتانسیل‌های موجود در منطقه جهت رفع معضلات صورت می‌پذیرد، قطعه زمینی در حد فاصل خیابان بهشتی به عدل شناسایی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی که تحت عنوان نهضت جهادی محله «نجم» به همراه معاونین و مسئولین به منظور بررسی کارشناسی پتانسیل‌های موجود در منطقه جهت رفع معضلات صورت می‌پذیرد، قطعه زمینی در حد فاصل خیابان بهشتی به عدل شناسایی شد که به عنوان پارکینگ مورد بهره برداری مالک قرارگرفته بود.

سرپرست منطقه ۶ کرج ادامه داد: با بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد توافقات این ملک در دوره‌های گذشته جهت احداث معبر انجام شده ولیکن احداث آن متاسفانه مغفول مانده بود.

این مسئول یادآور شد: احداث این معبر جهت رفع گره ترافیکی و سهولت دسترسی شهروندان محله حیدرآباد به خصوص خیابان بهشتی به عدل و بالعکس بسیار مهم است.

آژیر افزود: به دلیل تراکم بالای جمعیتی، عرض کم معابر و عدم تامین پارکینگ منازل، امکان تردد وسایل نقلیه در این محدوده با مشکل مواجه است که در همین راستا ایجاد دسترسی‌ جدید به منظور رفاه و سهولت در رفت و آمد شهروندان در دستور معاونت امور عمرانی و ترافیک کار قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی این معبر با متراژی بالغ بر۳۰۰ متر با پیشرفت قابل توجهی در حال اجراست و انشاالله در دی ماه سال جاری جهت بهره برداری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲