عزاداری امت فاطمی منطقه ۱۷ در میدان ابوذر/ برپایی پردیس فرهنگی دارالشهدا در مسیر تشییع کنندگان پیکرهای ۱۱۰ شهید گمنام
عزاداری امت فاطمی منطقه ۱۷ در میدان ابوذر/ برپایی پردیس فرهنگی دارالشهدا در مسیر تشییع کنندگان پیکرهای ۱۱۰ شهید گمنام

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، به رسم و سیاق هر ساله، همزمان با روز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، تجمع هیئت های فاطمی منطقه ۱۷ با حضور پرشور امت فاطمی دارالشهدا در میدان ابوذر، برگزار شد.  در این مراسم فاطمی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، به رسم و سیاق هر ساله، همزمان با روز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، تجمع هیئت های فاطمی منطقه ۱۷ با حضور پرشور امت فاطمی دارالشهدا در میدان ابوذر، برگزار شد.

 در این مراسم فاطمی، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از معاونان و شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه حضور داشتند و در کنار شهروندان، در سوگ مادر اهل بیت (ع) عزاداری کردند.

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان به صورت رسمی شروع شد. سپس سیدمهدی میرداماد، حاج علیرضا اسفندیاری و حاج محمد کریمی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت پرداختند و دل های عزادار را روانه مدینه کردند و همراه غم غربت و تنهایی امیرالمومنین(ع) شدند.

لازم به ذکر است همزمان با این تجمع فاطمی در میدان ابوذر، تشییع پیکر پاک و مطهر ۱۱۰ شهید گمنام در تهران هم برگزار شد. در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در مسیر تشییع کنندگان، اقدام به برپایی پردیس فرهنگی کرد و میزبان بدرقه کنندگان شهدا بود.

انتهای پیام/