رشد ۵۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳/ سازمان‌های دولتی در پرداخت حق شهرداری‌ها کوتاهی نکنند
رشد ۵۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳/ سازمان‌های دولتی در پرداخت حق شهرداری‌ها کوتاهی نکنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در نطق پیش از دستور صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ را یکم بهمن سال جاری دریافت کردیم که پس از یک ماه تلاش و برگزاری جلسات فشرده و مستمر، تمام ابعاد و جزئیات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در نطق پیش از دستور صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ را یکم بهمن سال جاری دریافت کردیم که پس از یک ماه تلاش و برگزاری جلسات فشرده و مستمر، تمام ابعاد و جزئیات آن به‌صورت جامع و کامل در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق بررسی شد.

وی افزود: الزام در اجرای بعضی پروژه‌ها، ضرورت‌های شهر و هزینه‌های مستمر برای اداره شهر و رشد قیمت شورا را به بودجه بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد تومانی سوق داد که نزدیک به ۵۰ درصد نسبت به مصوب ۱۴۰۲ رشد داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آنچه در ماه پایانی سال جاری اتفاق افتاده این است که ردیف‌های درآمدی، تقریباً نزدیک به ۱۰۰ درصد یا بیش از آن محقق شده است، اما در بعضی ارقام که نیازمند حمایت سازمان‌های غیر از شهرداری هستیم که درآمدهای قانونی برای شهرداری‌ها در وظایف آن‌ها درج شده با کمبود مواجه بودیم؛ تلاش شهرداری این است تا پایان اسفند ۱۰۰ درصد آنچه پیش‌بینی می‌شد، محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: حمل‌ونقل عمومی، تأمین اتوبوس، مترو، شبکه معابر، حلقه چهارم حفاظتی شهر در بودجه سال آینده در اولویت قرار گرفته و ارقام خوبی اختصاص پیدا کرده است.

نورصالحی با تشکر از مدیران شهری که برای تدوین و تصویب بودجه ۱۴۰۳ تلاش کردند، گفت: تلاش و برنامه‌ریزی باید از هم‌اکنون آغاز شود تا از ابتدای فروردین، آنچه تصویب می‌شود در برآورده کردن نیازهای شهر مورد استفاده قرار گیرد و برنامه‌های ۱۴۰۳ بدون وقفه آغاز شود.

وی ادامه داد: انتظار ما از نهادهای دولتی که تأمین بخشی از درآمدهای شهرداری‌ها بر اساس قانون به عهده آن‌ها گذاشته شده، این است که این درآمدها را فراهم کنند تا اصفهان به شرایط زیست‌محیطی مناسب دست پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم گفت: از همه کسانی که برای حضور گسترده مردم بسترسازی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم، از همه آحاد مردم که سرنوشت کشور برای آن‌ها مهم است نیز دعوت می‌کنیم مسئولانه و مجدانه در انتخابات شرکت کنند و گزینه اصلح را در زمره انتخاب خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: از کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند به عنوان یک تکلیف ملی، اسلامی و سیاسی تشکر می‌کنیم، انتظار است این افراد که حاضرند خود را وقف آب و خاک و منافع ملی و مردم کنند و به نمایندگی به عنوان یک شغل نگاه می‌کنند، خود را بیشتر و بهتر معرفی کنند تا مردم بهترین انتخاب‌ها را انجام دهند.

نورصالحی با تبریک نیمه شعبان نیز گفت: امیدواریم این ماه، پر خیر و برکت و پر دستاورد برای کشور ما باشد.