پیام تسلیت شهردار منطقه ۷ در پی شهادت آتش‌نشان فداکار؛ قریب‌رضا دارابی
پیام تسلیت شهردار منطقه ۷ در پی شهادت آتش‌نشان فداکار؛ قریب‌رضا دارابی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ ، نصرالله آبادیان با صدور پیامی شهادت آتش نشان فداکار “قریب رضا دارابی ” را به خانواده این شهید بزرگوار و جامعه آتش نشانان تسلیت گفت. در این پیام تسلیت آمده است: آن لحظه که خشم کهنسال شعله‌ها، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ ، نصرالله آبادیان با صدور پیامی شهادت آتش نشان فداکار “قریب رضا دارابی ” را به خانواده این شهید بزرگوار و جامعه آتش نشانان تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: آن لحظه که خشم کهنسال شعله‌ها، ناگهان روبرویت می‌پیچد از خود می‌گذری تا دست‌های مهربانت تلخی سوزان حادثه را در هم بریزد، روز و شبت را با آتش، پنجه می‌افکنی تا هیچ خانواده‌ای، شبی را بی خانه پلک نبندد آری پیشانی تو را می‌بوسم که خط های سرنوشت بسیاری از انسان ها به پیشانی تو گره خورده است.

آتش نشان فداکار “قریب رضا دارابی ” در حین عملیات امداد و نجات بر اثر سقوط در کانال آسانسور در ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار در منطقه ۷ جان به جهان آفرین تسلیم کرد.

این قشر فداکار و از جان گذشته، با کمترین ادعا، بالاترین مراتب انسانی یعنی ‘ایثار’ را به نمایش گذاشته و با نثار جان خود در قبال نجات جان هموطنان ‘عمل مجاهدانه’ را بار دیگر معنی کردند، بی تردید بزرگی و عظمت آتش نشان های شریفی که جان خود را برای نجات دیگر انسان ها به خطر می اندازند همیشه در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران جاودان خواهد ماند.

حماسه و جان فشانی این آتش نشان عزیز و وظیفه شناسی او بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار که از دوران پرشکوه دفاع مقدس در دل مردمان این سرزمین شکوفا شده ، همچنان سرزنده و پویاست.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم شریف و قدرشناس شهر تهران، همکاران خدوم وی در سازمان آتش نشانی و خصوصاً خانواده شهید بزرگوار دارابی، از خداوند متعال برای بازماندگان اجر و صبر خواستارم و امیدوارم همه ما از این شهید تأسی گرفته و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را ترویج کنیم.

انتهای پیام/