جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی منطقه ۸ به زلزله‌زدگان خوی
جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی منطقه ۸ به زلزله‌زدگان خوی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری منطقه ۸ تبریز با مشارکت پایگاه شهید مطهری مسجد آیت الله انگجی اقدام به اجرای طرح دریافت کمک های مردمی برای زلزله زدگان خوی کرده و در قالب آن، کمکهای اهدایی از سوی شهروندان تبریزی به شهرستان خوی ارسال شد. به گزارش شهریار، رضا جانفشان شهردار منطقه ۸، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری منطقه ۸ تبریز با مشارکت پایگاه شهید مطهری مسجد آیت الله انگجی اقدام به اجرای طرح دریافت کمک های مردمی برای زلزله زدگان خوی کرده و در قالب آن، کمکهای اهدایی از سوی شهروندان تبریزی به شهرستان خوی ارسال شد.

به گزارش شهریار، رضا جانفشان شهردار منطقه ۸، با اشاره به اجرای طرح دریافت کمک های مردمی به زلزله زدگان خوی اظهار کرد: این طرح با مشارکت شهرداری منطقه ۸ تبریز و پایگاه شهید مطهری مسجد آیت الله انگجی در مقابل مسجد انگجی اجرا شده و با جمع آوری ۹۲۶ میلیون ریال کمک نقدی، ۸۰۰ قرص نان و حدود ۴۰۰ عدد بسته پوشاکی شامل لباس، کفش و پتو به مقصد خوی ارسال شد تا در اختیار زلزله زدگان عزیز قرار گیرد.
وی با تقدیر از مشارکت مردمی در این امر خداپسندانه، گفت: خوشبختانه با مشارکت مردمی و همکاران، حمایت مناسبی از زلزله زدگان خوی انجام پذیرفته که در قالب دو ماشین به شهرستان خوی ارسال شده است.