ظرفیت‌های شهرداری اصفهان را در اختیار دانشگاه‌ها قرار دادیم
ظرفیت‌های شهرداری اصفهان را در اختیار دانشگاه‌ها قرار دادیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری، امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در صدوسیزدهمین جلسه علنی شورا ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه فرهنگی توجه به قشر جوان است. وی با اشاره به ظرفیت عظیم دانشجویان افزود: تلاش می‌کنیم تا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری، امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در صدوسیزدهمین جلسه علنی شورا ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه فرهنگی توجه به قشر جوان است.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم دانشجویان افزود: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در معاونت فرهنگی برنامه‌هایی برای ارتقای این قشر داشته باشیم، در این راستا برنامه‌ای به مناسبت بازگشایی دانشگاه با عنوان «سلام دانشجو» در دانشگاه‌ها برگزار و از ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو استقبال شد.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرداری را در حوزه علمی، هنری و فرهنگی در اختیار دانشگاه‌ها قرار دادیم، گفت: همایش‌ها، مسابقات و جشنواره‌ها از جمله برنامه‌هایی که است که برگزار می‌شود، برای هفت هزار دانشجوی خارجی که در دانشگاه‌ها حضور دارند، برنامه‌های گردشگری اجرا می‌شود، همچنین برای دانشجویان متأهل برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

حیدری با اشاره به برگزاری اولین رویداد ورزشی دانشجویان با عنوان «مولای عرشیان» و «بانوی قدسیان» همچنین برگزاری اردوی راهیان پیشرفت تصریح کرد: در حال حاضر توجه ویژه به صنایع دستی انجام می‌شود و با توجه به نگرانی‌های دانشجویان در مورد جامعه، بستر را برای حضور آن‌ها در مناطق محروم فراهم کردیم.

وی با اشاره به اجرای طرح «نشاط» در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: این طرح در قالب اجرای تئاتر، اکران فیلم و برنامه‌های فرهنگی نسبت به غنای فکری دانشجویان اقدام می‌کند.