– طنین مشارکت مردم تهران با «هوای شهرمو دارم» نواخته شد
– طنین مشارکت مردم تهران با «هوای شهرمو دارم» نواخته شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری منطقه۶ با همکاری هنرمندان، شهروندان را هنرمندانه به مشارکت در دوره دوم طرح «من شهردارم» فراخواند. به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛  آیین رونمایی از دومین دوره طرح «من شهردارم» روز (۱۱ آبان ۱۴۰۲) با حضور چمران، رئیس شورای اسلامی شهر، زاکانی شهردار تهران و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری منطقه۶ با همکاری هنرمندان، شهروندان را هنرمندانه به مشارکت در دوره دوم طرح «من شهردارم» فراخواند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛  آیین رونمایی از دومین دوره طرح «من شهردارم» روز (۱۱ آبان ۱۴۰۲) با حضور چمران، رئیس شورای اسلامی شهر، زاکانی شهردار تهران و مدیران شهری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این آیین رونمایی، کلیپ متفاوت و جذاب از شهرداری_منطقه۶ که به همت روابط عمومی این منطقه با همکاری گروهی از هنرمندان تولید شده است، طنین مشارکت عظیم مردم پایتخت در برج میلاد را نواخت و این کلیپ برای حاضرین در برنامه اکران شد.

«هوای شهرمو دارم» به خوانندگی علی لهراسبی و ترانه سرایی علی ایلیا یک دعوت متفاوت و جذاب از شهروندان برای شرکت در دومین دوره اجرای طرح «من شهردارم» در تهران است.

براساس این گزارش، در این اقدام تلاش شده است، با تلفیق هنر و مشارکت، شهروندان تهرانی را به یک تجربه متفاوت و منحصر به فرد برای پویا و زیباتر کردن شهر خود دعوت کنند.

انتهای پیام/