توزیع آسفالت در منطقه ۱۴ به ۵۱ هزار تن رسید
توزیع آسفالت در منطقه ۱۴ به ۵۱ هزار تن رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با تاکید بر ضرورت مناسب‌سازی محله‌ها و محورهای عبوری جهت رفاه و رضایت شهروندان گفت: بر این اساس ۳۸۵ هزار مترمربع از معابر و محورهای منطقه با صرف بیش از ۵۱ هزار تن آسفالت مکانیزه و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با تاکید بر ضرورت مناسب‌سازی محله‌ها و محورهای عبوری جهت رفاه و رضایت شهروندان گفت: بر این اساس ۳۸۵ هزار مترمربع از معابر و محورهای منطقه با صرف بیش از ۵۱ هزار تن آسفالت مکانیزه و دستی، بهسازی و مناسب سازی شده است.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به مناسب سازی و روکش آسفالت در معابر و محورها از جمله بزرگراه شهید محلاتی، علامه امینی، بلوار ابوذر، زمزم، تقاطع نبرد و زمزم، خیابان مخبر تا بزرگراه امام علی(ع) و…افزود: مرمت روکش معابر تا پایان سال پیش رو و در قالب طرح های توسعه محله ای با جدیت و دقت تیم های عملیاتی استمرار دارد.

یزدی در پایان تاکید کرد: آسفالت معابر یکی از درخواست های مهم شهروندان است و رضایت آنها از اولویت های مدیریت شهری است. از این رو فرآیند طرح نهضت آسفالت و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در سایر خیابان ها و محورهای اصلی و فرعی منطقه با توجه به نیازسنجی صورت گرفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/