قرارگاه‌های محلی جایگزین شورایاری‌ها می‌شوند
قرارگاه‌های محلی جایگزین شورایاری‌ها می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در مراسمی احکام هیات امنای محلات ۱۰ گانه این منطقه از سوی اخ الصنایع صادر و فعالیت قرارگاههای منطقه رسما آغاز شد. شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر ضرورت تقویت مشارکت شهروندان و معتمدان در مدیریت شهری گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در مراسمی احکام هیات امنای محلات ۱۰ گانه این منطقه از سوی اخ الصنایع صادر و فعالیت قرارگاههای منطقه رسما آغاز شد.

شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر ضرورت تقویت مشارکت شهروندان و معتمدان در مدیریت شهری گفت: پیشبرد امور شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهری و توسعه آن نیازمند حضور و مشارکت جدی شهروندان است و در طرح قرارگاه محلات توسعه فرهنگی شهر در بستر تشکیل امنای محلات محقق میشود

وی با بیان اینکه در این طرح معتمدان و هیات امنای محلات سکان دار توسعه فرهنگی مناطق میشوند،افزود: پیشبرد و انجام بسیاری از امور و خدمات مرهون حمایتها و کمکهای معتمدان محلی است و این نگاه محلی در توسعه و رفع مشکلات و کاستیهای محلات اثر گذار است.

اخ الصنایع با اشاره به تغییر نام سرای محلات به قرارگاه محلی وتشریح مفاد دستورالعمل آن افزود: با پایان یافتن دوره کاری شورایاری ها ، فعالیت هیات امنای محلات آغاز شده و این اساس قرارگاه هر محله شامل ۹ تا ۲۳ عضو خواهد بود. 

شهردار منطقه ۱۰ همچنین به موضوع نگاه ویژه شهردار تهران به پروژه های عمرانی،خدمات شهری، ترافیکی و فرهنگی اشاره و خاطر نشان کرد: با حمایت های صورت گرفته ،در سال آتی قریب به ۴۰۰ پروژه در منطقه خواهیم داشت. 

وی افزود: علی رغم وسعت کم منطقه ،از لحاظ جذب بودجه توسعه محله ای رتبه دوم شهر تهران را داریم و در مسیر پیشبرد بهینه آن نیازمند همراهی و همیاری بیش از پیش محلات هستیم.

اخ الصنایع دربخش دیگری از سخنانش با اشاره دستاوردهای سفر شهردار تهران به چین گفت: ماحصل این سفر به ثمر رسیدن قراردادها و توافقات کم نظیری در حوزه حمل و نقل و به صورت مشخص ارتقای ناوگان حمل و نقل درون شهری است.

در این مراسم مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیر کل امور بانوان شهردار تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران و اعضای هیات امنای محلات منطقه حضور داشتند.

اجرای گروه سرود بین المللی «بصیر» متشکل از نوجوانان منطقه و اعطای احکام هیات امنای محلات از دیگر برنامه های این جلسه بود.

انتهای پیام/