شهردار خرم آباد استیضاح می‌شود/ پاسخ فتوحی قانع‌کننده نبود
شهردار خرم آباد استیضاح می‌شود/ پاسخ فتوحی قانع‌کننده نبود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، نامه استیضاح سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد درحالی به رئیس شورای اسلامی این شهر تقویم شد که شهردارتنها به بخشی ازسوالات پاسخ داد و قرارشد درجلسه فوق العاده که فردا _چهارشنبه بیست‌وششم بهمن_ برگزار خواهد شد به دیگر سوالات مطرح شده پاسخ دهد تا روند قانونی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، نامه استیضاح سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد درحالی به رئیس شورای اسلامی این شهر تقویم شد که شهردارتنها به بخشی ازسوالات پاسخ داد و قرارشد درجلسه فوق العاده که فردا _چهارشنبه بیست‌وششم بهمن_ برگزار خواهد شد به دیگر سوالات مطرح شده پاسخ دهد تا روند قانونی استیضاح شهردار صورت بگیرد اما اعضای شورا از پاسخ بخش نخست سوالات شهردار قانع نشدند و خواستار استیضاح وی شدند.

کرم نعمتی، رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد دراین جلسه خطاب به اعضای شورا اظهار کرد: طبق روند قانونی، شهردار باید به بخش دوم سوالات روز چهارشنبه پاسخ دهد که چنانچه پاسخ‌های بخش دوم سوالات هم قانع کننده نبود استیضاح با روند قانونی صورت بگیرد.

وی افزود: وقت کافی باید در اختیار شهردار قرار گیرد و چنانچه اعضای شورا از پاسخ شهردار متقاعد نشدند، نامه استیضاح شهردار با امضای یک سوم اعضا در جلسه دیگری به رأی گذاشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد افزود: با توجه به روند قانونی که وجود دارد شهردار بخشی از سوالات را طی سه ساعت پاسخ داد و در جلسه دیگری از شهردار می‌خواهیم برای پاسخگویی حضور داشته باشد و پس از آن اگر اعضای شورا متقاعد نشدند، درخواست جلسه استیضاح بدهند.

نعمتی گفت: طبق قانون پس از اینکه اعضای شورای اسلامی شهر درخواست جلسه استیضاح دادند، از یک تا ۱۰ روز زمان است که جلسه استیضاح برگزار شود.

وی تاکید کرد: شهردار خرم آباد باید به ۵۴ سوال و ۱۳ بند آماده شده اعضای شورا که با هدف استیضاح وی مطرح شده است، پاسخ دهد که در این جلسه سه ساعته توانست به بخشی از آن‌ها پاسخ دهد.