تردد روان در سطح شهر جریان دارد/ نیروهای خدمات شهری در سطح شهر فعال هستند
تردد روان در سطح شهر جریان دارد/ نیروهای خدمات شهری در سطح شهر فعال هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به بارش برف از عصر روز یکشنبه از حضور میدانی و فعالیت نیروهای خدماتی از لحظات اول بارش برف در سطح شهر تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به بارش برف از عصر روز یکشنبه از حضور میدانی و فعالیت نیروهای خدماتی از لحظات اول بارش برف در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری با بهره گیری از تمام توان تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز از عصر روز گذشته در سطح شهر حضور میدانی داشته و مشغول محلول پاشی و برف روبی از سطح معابر هستند.

صدیقی با  اشاره به محلول پاشی و برف روبی معابر در سطح شهر تبریز از عصر روز گذشته افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر وجود ندارد و تردد وسایط نقلیه در تمامی معابر سطح شهر به سهولت انجام می گیرد.

وی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه و تمامی نواحی شهر آمادگی کامل برای وضعیت بارش برف دارند و با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره گیری از تجهیزات زمستانی و کارگران تلاشگر شهرداری تبریز به دنبال این هستیم که کمترین مشکل را در زمان بارش برف در سطح شهر شاهد باشیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با قدردانی از نیروهای خدمات شهری که شب گذشته با حضور در سطح شهر به خدمت رسانی به شهروندان مشغول بودند اظهار کرد: تلاش تمام نیروهای زحمتکش خدمات شهری در مناطق دهگانه رفع مشکلات و ارائه خدمت بی منت به شهروندان است.