خواسته سرمایه‌گذار برج‌های دوقلوی خرم‌آباد برخلاف قرارداد است
خواسته سرمایه‌گذار برج‌های دوقلوی خرم‌آباد برخلاف قرارداد است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، یونس امرایی درگفت‌وگو با خبرنگارایمنا اظهار کرد: درباره برج‌های دو قلوی خرم‌آباد خبرهایی که از شهرداری تیتر می‌شود، مُسکنی است که دردی را دوا نمی‌کند، چراکه سرمایه‌گذار پروژه به‌دنبال سهم است و طبق نامه ارسال شده، سهم بنیاد شهید و سرمایه گذار را باید شهرداری پرداخت کند، اما مشخص […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

یونس امرایی درگفت‌وگو با خبرنگارایمنا اظهار کرد: درباره برج‌های دو قلوی خرم‌آباد خبرهایی که از شهرداری تیتر می‌شود، مُسکنی است که دردی را دوا نمی‌کند، چراکه سرمایه‌گذار پروژه به‌دنبال سهم است و طبق نامه ارسال شده، سهم بنیاد شهید و سرمایه گذار را باید شهرداری پرداخت کند، اما مشخص نیست که منظور کدام سهم است.

وی با بیان اینکه نقشه‌ها در این پروژه به‌صورت مصوب اجرایی نشده و تجاوز به معبر داشته است، افزود: سرمایه گذار پروژه تا حدودی فعالیت لازم را انجام داده است، اما کارشناسی لازم باید انجام شود و تمام ضررهای مادی و معنوی که به شهرداری وارد شده است را جبران کند زیرا طبق قانون اگر کسی به تعهدات خود عمل نکند، باید جبران خسارت کند.

عضو کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه خواسته سرمایه‌گذار برج‌های دوقلوی خرم‌آباد برخلاف قرارداد است، ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذار اگر به مندرجات قرارداد عمل می‌کرد، دارنده سهمی از برج‌های دوقلو می‌شد.

وی تصریح کرد: در این پروژه برج‌های دوقلو شهرداری دارنده زمین است و شرکت سرمایه گذار که به تعهدات خود در این پروژه عمل نکرده ادعا می‌کند که شهرداری سهم آن را پرداخت کند که باید گفت پس جبران خسارت شهرداری چه می‌شود؟

امرایی گفت: در بحث پرداخت خسارت شهرداری به شرکت سرمایه گذار، شهرداری نه منبع ریالی پرداخت و نه معوضی برای تهاتر دارد، پس چگونه می‌خواهد سهم معین کوثر را بپردازد آن هم درشرایطی که ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، لذا مشخص است که این کار شدنی نیست.

وی افزود: تنها راه شهرداری این است که با یک سرمایه‌گذار جدید توافق کند یا سرمایه‌گذار جدید و سرمایه گذار به توافق برسند.