شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۲ تبریز در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با اهداف والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند
شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۲ تبریز در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با اهداف والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۲ تبریز ضمن شرکت در راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن و به نمایش گذاشتن عشق و ارادت خود به میهن اسلامی، با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۲ به همراه معاونان، مدیران و جمع کثیری از بسیجیان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۲ تبریز ضمن شرکت در راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن و به نمایش گذاشتن عشق و ارادت خود به میهن اسلامی، با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۲ به همراه معاونان، مدیران و جمع کثیری از بسیجیان و کارکنان این منطقه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، همراه با سایر شهروندان متدین و همیشه در صحنه تبریز و پیروان همیشه در صحنه ولایت، ضمن به نمایش گذاشتن عشق و ارادت خود به میهن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند.

شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۲ تبریز با شرکت پرشور در راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن با به نمایش گذاشتن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، حمایت همه جانبه خود از آرمان های مقام عظمای ولایت و اهداف معمارکبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده، ارادت و محبت خود به امام راحل و مقام معظم رهبری را بار دیگری به دشمنان اسلام ثابت کردند.