تسریع اجرای تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان با جابجایی تأسیسات آب شرب تبریز
تسریع اجرای تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان با جابجایی تأسیسات آب شرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با رفع موارد فنی از سوی اداره آب و فاضلاب استان و جابجایی لوله ۸۰۰ اینچی انتقال آب شرب شرق تبریز در محل اجرای پروژه، زمینه برای تسریع عملیات احداث تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان فراهم می شود. به گزارش شهریار، محمد حسین زاده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با رفع موارد فنی از سوی اداره آب و فاضلاب استان و جابجایی لوله ۸۰۰ اینچی انتقال آب شرب شرق تبریز در محل اجرای پروژه، زمینه برای تسریع عملیات احداث تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان فراهم می شود.

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده با اشاره به روند احداث پروژه تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان، این پروژه را بعنوان بزرگترین پروژه جاری در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ و یکی از پروژه های بزرگ شهری در شهرک خاوران تبریز برشمرد و اظهار داشت: عملیات احداث این پروژه از سال۹۳ آغاز شده و بدلایل مختلف، روند احداث پروژه با کندی و رکود روبرو شده است.

شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: در دوره اخیر، راهکارهای لازم از سوی کارشناسان ذیربط ارائه شده و شهرداری منطقه در این راستا اقدام به انجام عملیات عمرانی در راستای احداث پروژه کرده است.

حسین زاده در تشریح علل کندی در اجرای این پروژه شاخص گفت: مهمترین علت کندی اجرای عملیات عمرانی پروژه، جابجایی تأسیسات و لوله های انتقال آب شرب تبریز می باشد که بر اساس توافقات صورت گرفته شهرداری تبریز با شرکت آب و فاضلاب استان، مقرر شده لوله های ۷۰۰ و ۸۰۰ اینچی انتقال آب در محل اجرای پروژه جابجا شود.

حسین زاده خاطر نشان کرد: بلافاصله با جابجایی تأسیسات آبی، این پروژه در جبهه های مختلف با فعالیت پیمانکاران و کارشناسان حوزه فنی و عمرانی منطقه روند شتابی داشته و در یک برنامه زمانبندی شده، تقدیم شهروندان عزیز خواهد شد.