شهردار منطقه ۷ بر اجرای طرح‌های من شهردارم و تحول ۲۰ گانه تاکید کرد
شهردار منطقه ۷ بر اجرای طرح‌های من شهردارم و تحول ۲۰ گانه تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان در جلسه کنترل پروژه این منطقه که با حضور معاونان و شهرداران نواحی برگزار شد، با اشاره به ماه های پایانی سال گفت: لازم است در این هفته طرح من شهردارم با همت و سرعت عمل بیشتری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان در جلسه کنترل پروژه این منطقه که با حضور معاونان و شهرداران نواحی برگزار شد، با اشاره به ماه های پایانی سال گفت: لازم است در این هفته طرح من شهردارم با همت و سرعت عمل بیشتری انجام شود تا نتیجه خوب آن به نفع شهروندان منطقه رقم بخورد.

وی همچنین به طرح بیست گانه اشاره کرد و افزود:  مدیریت شهری شهر تهران بر روی دو موضوع «طرح بیست گانه» و من شهردارم حساسیت ویژه ای دارد و لازم است در این دو مورد تمامی تلاش هایمان متمرکز شود.

آبادیان همچنین با اشاره به پروژه های فعال در منطقه هفت خطاب به شهرداران نواحی و معاونان اظهار کرد: روی کنترل پروژه ها تاکید دارد و لازم است نظارت های لازم را روی فعالیت های پیمانکاران داشته باشید تا پروژه ها طبق برنامه زمان بندی شده به نتیجه برسد.

وی درباره منابع در برخی پروژه ها نیز عنوان کرد: با توجه به این که امکان تصفیه غیرنقدی در برخی پروژه ها وجود دارد می توانید طی هماهنگی هایی که معاونت ها باهم دارند می توان با برخی پیمانکاران به این شکل تصفیه نمود. کافی است که هماهنگی ها به دقت انجام شود و معاونت های مربوطه این ظرفیت ها را فعال کنند.

انتهای پیام/