شهروندان مشکلات برف‌روبی را با ۱۳۷ در میان بگذارند
شهروندان مشکلات برف‌روبی را با ۱۳۷ در میان بگذارند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی برای بارش برف همکاران ما از  بعد از ظهر روز گذشته آمادگی لازم را برای بارش برف در سطح شهر تهران داشتند. وی اظهار کرد: با توجه به آمادگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی برای بارش برف همکاران ما از  بعد از ظهر روز گذشته آمادگی لازم را برای بارش برف در سطح شهر تهران داشتند.

وی اظهار کرد: با توجه به آمادگی همه جانبه ای که همکاران من در سطح شهر تهران داشتند، توانستیم عملیات خوبی را به اجرا بگذاریم و خوشبختانه تا این لحظه هیچ معبری در سطح شهر تهران مسدود نیست.

جعفری افزود: یازده هزار نیروی خدمات شهری به همراه دو هزار دستگاه ماشین آلات برف روبی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم اگر مشکلی مشاهده کردند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا سریعا اقدام کنیم. با توجه به ارتباط مستقیمی که با سامانه ۱۳۷ داریم در اسرع وقت پیام‌ها رسیدگی شده تا شهروندان کمتر دچار مشکل شوند.

انتهای پیام/