شهرداری مواد قانونی برای حمایت از معلولان را اجرایی کند
شهرداری مواد قانونی برای حمایت از معلولان را اجرایی کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا ضمن محکومیت ظلم و جنایت رژیم صهیونیست، اظهار کرد: این رژیم در صورت ادامه جنایات خود، باید منتظر طوفان سهمگیرتری از سوی دنیای اسلام باشد. وی افزود: کشتار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا ضمن محکومیت ظلم و جنایت رژیم صهیونیست، اظهار کرد: این رژیم در صورت ادامه جنایات خود، باید منتظر طوفان سهمگیرتری از سوی دنیای اسلام باشد.

وی افزود: کشتار زن و مرد و کودک و بمباران های پی در پی در غزه و قطع آب، برق و گاز و جلوگیری از کمک در هیچ قانونی قابل پذیرش نیست و باید به دور از قرار گرفتن در بازی های رسانه ای و ارتباط دادن غلط به موضوعات داخل کشور، مردم در کنار مردم غزه قرار بگیرند.

نجفی با بیان اینکه امروز روز جهانی عصای سفید است، یادآور شد: امروز در دنیا نابینایان به دنبال فناوری های نوین برای تسهیل در زندگی هستند اما در ایران توجه به مناسب سازی معابر، دغدغه است و وظایفی برای شهرداری ها در این زمینه مشخص شده و انتظار داریم که شهرداری مواد قانونی برای حمایت از معلولان را اجرایی کند.

وی تأکید کرد: از شهرداری می خواهیم نسبت به اختصاص ۳۰ درصد از پست های سازمانی مشخص شده در شرکت ها و مجموعه ها به معلولان و نابینایان و کم بینایان اقدام کند. شهرداری مدعی ایجاد ۲۰۰ کیلومتر مناسب سازی شده اما بر اساس مشاهدات، شاهد این مناسب سازی نبودیم لذا از شهرداری می خواهیم محدوده ها را مشخص کند تا راستی آزمایی صورت بگیرد. در این زمینه لازم است گزارشات لازم نیز ارائه شود.

انتهای پیام/