برگزاری یادواره شهدای منطقه ۲۲
برگزاری یادواره شهدای منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ یادواره شهدای منطقه۲۲ با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد. اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای منطقه۲۲ بود […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ یادواره شهدای منطقه۲۲ با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای منطقه۲۲ بود و در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران اظهار کرد: در سال های اخیر رویدادهای اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی متنوع و برنامه‌ریزی شده‌ای در شهر تهران برگزار شده که شاهد افزایش مشارکت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی زیادی در این زمینه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری فعالیت‌های فرهنگی شاهد برگزاری ریزرخدادهای فرهنگی در سطح محلات هستیم و تلاش بر اینست تا تمام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محله محور و نهادینه شود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در راستای طرح ریزی در خصوص پیاده سازی محله اسلامی در شهر تهران از یک هزار و ۱۰۰ محله تعریف شده شوراهای هماهنگی مناطق در ۸۰۰  محله کار خود را آغاز نموده  و بنظر بنده این یک افق کاملا دست یافتنی است تا در آینده شاهد بروز و ظهور فعالیت های خلاقانه و خودجوش منطقه‌ای و محله ای در شهر تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/