شهرداران نواحی ۲،۱ و ۳ شهرداری منطقه ۱۰ تبریز معرفی شدند
شهرداران نواحی ۲،۱ و ۳ شهرداری منطقه ۱۰ تبریز معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، طی مراسمی با حضور جمعی از معاونان و مدیران، سرپرست شهرداران نواحی ۱، ۲ و ۳ و سرپرست جدید اداره شهرسازی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز معارفه شدند. به گزارش شهریار، با توجه به نیاز شهروندان به ارائه خدمات بهتر و وسیع تر شهرداری در محلات و در راستای توانمندسازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

طی مراسمی با حضور جمعی از معاونان و مدیران، سرپرست شهرداران نواحی ۱، ۲ و ۳ و سرپرست جدید اداره شهرسازی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز معارفه شدند.

به گزارش شهریار، با توجه به نیاز شهروندان به ارائه خدمات بهتر و وسیع تر شهرداری در محلات و در راستای توانمندسازی محلات و اجرای برنامه‌های محله محور،  طی جلسه ای که با حضور موسی زارعی شهردار، معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۱۰ تبریز  ترتیب یافته بود سرپرست شهرداران نواحی ۱،۲ و ۳ شهرداری منطقه ۱۰ تبریز معرفی شدند.

زارعی در این جلسه اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم، مدیریت کلان شهرداری انتخاب شهرداران نواحی و تمرکز زدائی از طریق واگذاری امور به نواحی است که می تواند نقش بسیار سازنده ای در رفع معضلات و مشکلات شهری داشته باشد.

وی در این جلسه با توجه به اهمیت ناحیه محوری و شرح وظایف این حوزه، خواستار فعالیت مضاعف شهرداران نواحی شده و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان هم تاکید کرد.

در این جلسه مجید عطاری به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه ۱، صمد بداقی به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه ۲ و رضا عبادی به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ معرفی شدند.

همچنین در احکام جداگانه ای ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات ارزنده مجید عطاری رئیس سابق اداره شهرسازی و معماری منطقه ۱۰، روشن کوشانه به عنوان سرپرست جدید اداره شهرسازی این منطقه معرفی شد.

مجید عطاری پیش از این رئیس اداره شهرسازی منطقه ۱۰، صمد بداقی سرپرست تخلفیابی و رضا عبادی به عنوان مدیر املاک و مدیر بازرسی در این منطقه فعالیت داشته اند.