شهرداران مدارس منطقه ۸ نماینده و دبیر منطقه‌ای خود را انتخاب کردند
شهرداران مدارس منطقه ۸ نماینده و دبیر منطقه‌ای خود را انتخاب کردند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از برگزاری مجمع شهرداران مدارس با هدف انتخاب دبیر و منشی منطقه‌ای به عنوان نماینده شهرداران مدارس منطقه ۸ خبر داد. علی‌نیا با بیان این خبر گفت: این نشست با هدف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از برگزاری مجمع شهرداران مدارس با هدف انتخاب دبیر و منشی منطقه‌ای به عنوان نماینده شهرداران مدارس منطقه ۸ خبر داد.

علی‌نیا با بیان این خبر گفت: این نشست با هدف ایجاد تعامل و مشارکت هرچه بیشتر شهرداران مدارس با یکدیگر  و انتخاب دبیر و منشی مجمع شهرداران مدارس منطقه برگزار شد که طی آن، پنج نفر از بیست و چهار شهردار منتخب، برای سمت دبیری منطقه کاندید شدند.

در ادامه پنج کاندیدا برنامه‌ها و پیشنهادات خود را برای مجمع تا پایان سال بیان کرده و  رای‌گیری توسط شهرداران منتخب انجام شد. در نهایت دبیر مجمع شهرداران مدارس منطقه ۸ از مدرسه دخترانه فاطمیه و منشی مجمع از مدرسه پسرانه کمیل جهت تعامل با شهرداران سایر مناطق انتخاب شدند.

در پایان این برنامه، از تسهیلگران طرح شهردار مدرسه که در اجرای مراسم انتخابات و فعالیت‌های شهرداران همکاری داشتند، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/