غیرت دینی مردم عنصر پیروزی انقلاب است
غیرت دینی مردم عنصر پیروزی انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل آخوندی امروز _دوشنبه یکم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عنصر برجسته‌ای که بین ملت ما باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، غیرت دینی مردم بود که در عرصه‌های مختلف ملت را نجات داد و نظام را حفظ کرد. وی افزود: در فرمایش‌های مقام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل آخوندی امروز _دوشنبه یکم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عنصر برجسته‌ای که بین ملت ما باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، غیرت دینی مردم بود که در عرصه‌های مختلف ملت را نجات داد و نظام را حفظ کرد.

وی افزود: در فرمایش‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به صراحت ویژگی بارز ملت ایران که غیرت دینی است، مورد تاکید قرار گرفته است، از این‌رو در فرازهای متعددی، ایشان به پیروزی و حفظ انقلاب اشاره کرده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی نجف‌آباد تصریح کرد: امروز برای استمرار پیروزی و حیات نظام مقدس به عنصر غیرت دینی مردم نیازمند هستیم. آنچه باعث شد شهدا در برابر نظام استکبار بایستند و از نظام اسلامی و کشور امام زمان (عج) دفاع کنند، غیرت دینی بود.

وی ادامه داد: در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و حادثه ۹ دی‌، غیرت دینی بود که به مدد ملت ایران آمد و مردم با داشتن این عنصر به میدان آمدند و نظام اسلامی را یاری کردند، در آینده نیز چنین خواهد بود.

آخوندی با بیان اینکه ما در برابر نظام و سلطه استکبار برای محافظت از نظام به عنصر کلیدی غیرت مردم نیازمند هستیم، گفت: شهدا در وصیت‌نامه خود جمله «من برای ادای دینم به جبهه آمدم» را تکرار کردند، این وظیفه مسئولان را به روشنی نشان می‌دهد برای اینکه راه شهدا و آنچه مقصود و نظر امام (ره) بود را ادامه دهیم، باید این خصلت را در جامعه پررنگ کنیم.