شهدا نمادی از اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی هستند
شهدا نمادی از اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مهدویان در دیدار با اعضای خانواده شهدای دوران دفاع مقدس که در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان شاغل هستند، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نماد صبر، استقامت، قدرت روحی و جسمی، ایثار و تلاش بی‌وقفه برای مسئولان و موجب تجدید روحیه برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مهدویان در دیدار با اعضای خانواده شهدای دوران دفاع مقدس که در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان شاغل هستند، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نماد صبر، استقامت، قدرت روحی و جسمی، ایثار و تلاش بی‌وقفه برای مسئولان و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی افزود: شهدا، اسوه شجاعت، ایثار و پایبندی به ارزش‌های انسانی و ملی هستند که با فدا کردن جان خود، از کشور و مردم دفاع کردند و عاقبت به خیر شدند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان اضافه کرد: شهدا، به‌عنوان الگویی برای نسل‌های آینده و نمادی از شور و اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی و دشمنان داخلی، در تاریخ ماندگار شده‌اند که قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

شهدا نمادی از اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی هستند

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، چراکه با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام داده‌اند.

مهدویان افزود: باید ارزش‌هایی که خانواده شهدا در راه دفاع از کشور و مردم به ارمغان آورده‌اند، حفظ شود و نسل‌های آینده نیز از این ارزش‌ها آگاه شوند.

وی تصریح کرد: موظف هستیم که یاد شهدا را جاودان نگه داریم و با حفاظت از آثار و خاطرات آن‌ها و احترام به خانواده‌هایشان، برای ماندگاری ارزش‌هایی که به آن دلیل جان خود را فدا کردند، تلاش کنیم.

به گزارش ایمنا، «حجت‌الاسلام غلامرضا باقری» امام جماعت معاونت شهرسازی و «مزروعی» مسئول امور بانوان شهرداری اصفهان نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداختند.