سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد
سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی در حکمی «رضا محمدنژاد بیدخت» را به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب کرد. در متن حکم شهردار تهران خطاب به وی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به‌ موجب این حکم به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی در حکمی «رضا محمدنژاد بیدخت» را به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به وی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به‌ موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به‌ کار گیرید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

به گزارش شهر، رضا محمدنژاد بیدخت دانش آموخته مکانیک و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری و دکترای برنامه ریزی شهری است که سابقه ۲۰ سال مدیریت و  راهبری پروژه های مترویی در کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/