برگزاری اردوی جهادی پزشکان متخصص در منطقه ۱۳
برگزاری اردوی جهادی پزشکان متخصص در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای ارایه خدمات درمانی به مردم و افزایش سلامت شهروندان گفت: این اردوی جهادی برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ با حضور پزشکان متخصص برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای ارایه خدمات درمانی به مردم و افزایش سلامت شهروندان گفت: این اردوی جهادی برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ با حضور پزشکان متخصص برای رفع مشکلات درمانی در منطقه ۱۳ تشکیل شده و به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی، پزشکان عمومی و متخصص تغذیه، اطفال، قلب و عروق، شنوایی سنجی، دندانپزشک، زنان و داخلی  و …. حضور دارند و به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

شهردار منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: راه اندازی اینگونه اردوهای جهادی می تواند نواقصی را که ممکن است در ارائه خدمات سلامت به قشرهای محروم جامعه وجود داشته باشد برطرف کرده و چرخه نظام سلامت را تکمیل کند.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: این طرح با همکاری بیمارستان شهید دکتر لواسانی، مرکز بهداشت شرق و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۳ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سرای محله اسدی واقع در خیابان منتظری برگزار می شود.

انتهای پیام/