حسابرسان شورا و شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند
حسابرسان شورا و شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و ششمین جلسه شورا با بیان اینکه حسابرسی شهرداری تهران به‌روز شده است، اظهار کرد: در چهارم شهریورماه امسال طی فراخوانی در روزنامه همشهری تقاضا کردیم که مؤسسات حسابرسی می […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و ششمین جلسه شورا با بیان اینکه حسابرسی شهرداری تهران به‌روز شده است، اظهار کرد: در چهارم شهریورماه امسال طی فراخوانی در روزنامه همشهری تقاضا کردیم که مؤسسات حسابرسی می توانند اعلام آمادگی کنند که ۲۲ مؤسسه آمادگی خود را اعلام کردند و سوابق آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: برخی مؤسسات پیش از این نیز حسابرسی انجام داده بودند که عملکرد آنها مورد تأیید نبود و ۲ مؤسسه نیز خارج از تهران بودند؛ لذا در نهایت ۱۶ مؤسسه مورد بررسی قرار گرفتند و تأیید شدند.

آخوندی با بیان اینکه سال قبل ۷ مؤسسه خواستار حسابرسی بودند که به ۱۵ مؤسسه افزایش یافت، یادآور شد: امسال تعداد مؤسسات به ۱۶ واحد افزایش یافت.

در ادامه این جلسه ۱۶ مؤسسه حسابرسی با حداکثر آراء موافق برای انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته انتخاب شدند.

انتهای پیام/