سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی
سایه سنگین کرونا بر سر رانندگان تاکسی
شهردار ابهر گفت: با توجه به ارتباطات روزانه رانندگان تاکسی با مردم برای پیشگیری از کرونا، ۶۵۰ پک بهداشتی در بین آنان توسط شهرداری توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از ایسنا محمدرضا ذوالقدری‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی از استانداری و مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، مقرر شد ضدعفونی شهرها با تغییراتی ادامه یابد و مراکز پرتراکم و پرتردد شهری هدف اصلی ضدعفونی‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی عملیات ضدعفونی به‌صورت روزانه و با محوریت مراکزی از قبیل ایستگاه‌های بین شهری مثل ابهر _ خرم‌دره ایستگاه شرکت‌ها، ترمینال، مساجد، نانوایی‌ها، هایپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها و سی‌ان‌جی‌ها، مراکز باربری، اداره‌ها و سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی و خصوصی سطل‌های زباله در خیابان‌ها و کوچه‌ها، ماشین‌ها، تجهیزات و چرخ‌های حمل زباله انجام شود.

وی با بیان این‌که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی تاکسی‌ها به همراه اهداء پک بهداشتی نیز انجام شد، گفت: ضدعفونی کردن ترمینال نیز از جمله دیگر اقدامات بود.

ذوالقدری‌ها با تاکید بر ضرورت توجه به سلامتی رانندگان، افزود: در همین راستا، ۶۵۰ پک بهداشتی شامل ماسک، دستکش‌های یک‌بار مصرف و لایتکس در بین کارگران توزیع شد.

وی گفت: رانندگان روزانه با شماری از مردم سر و کار دارند و عمل به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برای آن‌ها و مسافران ضروری است.

شهردار ابهر ضمن درخواست از شهروندان و اهتمام جدی آنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی، افزود: به منظور آرامش خاطر شهروندان، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری، تا زمان کنترل این ویروس در دستور کار است.

وی با اشاره به همکاری شهروندان ابهری برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: پویش‌های مردمی و نیروهای بسیجی نیز شهرداری را در امر ضدعفونی شهر یاری می‌کنند که این کار آن‌ها جای تقدیر دارد.

ذوالقدری‌ها یادآور شد: کماکان تاکید بر این است که در خانه ماندن بهترین راهکار غلبه بر کروناست.