امیدواریم مسئولان از خطای خود بازگردند
امیدواریم مسئولان از خطای خود بازگردند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر افراد زیادی از اتباع در شهر ما زندگی و باید از خدمات استفاده کنند، اظهار کرد: با توجه به مشکل کارت شناسایی این افراد، شرکت مترو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر افراد زیادی از اتباع در شهر ما زندگی و باید از خدمات استفاده کنند، اظهار کرد: با توجه به مشکل کارت شناسایی این افراد، شرکت مترو فکری به حال اتباع کند تا مشکل این شهروندان برطرف شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در بوستان های شهر توزیع شد، خاطرنشان کرد: مراسم افطاری ساده در ایستگاه های تاکسی یکی از اتفاقات جالبی بود که در شهر شاهد بودیم و این اقدام قابل تقدیر است.

سروری با تأکید بر اینکه متأسفانه هرچه فریاد اعتراض زدیم مورد توجه قرار نگرفت، یادآور شد: ما شاهد مشکلات جدی ترافیکی در شهر تهران به دنبال برگزاری نمایشگاه ها هستیم؛ متأسفانه نمایشگاه کتاب قرار نیست در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود و ما این موضوع را بارها از رئیس جمهور و وزیر ارشاد درخواست کردیم که این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب با وجود ظرفیتی که دارد، رفاه را به دنبال خواهد داشت اما درخواست ما مورد توجه قرار نگرفت؛ برای مثال در برگزاری نمایشگاه قرآن می توانستیم شهر آفتاب را مورد توجه قرار دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در امامزاده عباس شهر ری، تصریح کرد: توصیه ما این است که به توسعه این ظرفیت ها در مناطق جنوبی شهر تهران توجه بیشتری شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز تأکید کرد: انتقال نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه یک اشتباه بزرگ است و امیدواریم از این خطا بازگردند؛ هرچند قرار است جلسه ای برگزار و مشکل به صورت ریشه ای حل شود.

انتهای پیام/