توزیع ۵۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۱ تبریز
توزیع ۵۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۱ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ تبریز از توزیع نزدیک به ۵۰۰ تن آسفالت در معابر و مسیرهای سطح منطقه طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی گفت: منطقه ۱ با پیگیری اهداف عمرانی خود و با هدف رسیدگی به مطالبات به حق شهروندان  اقدام به آسفالت ریزی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ تبریز از توزیع نزدیک به ۵۰۰ تن آسفالت در معابر و مسیرهای سطح منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی گفت: منطقه ۱ با پیگیری اهداف عمرانی خود و با هدف رسیدگی به مطالبات به حق شهروندان  اقدام به آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح منطقه کرده است.

وی با بیان این که در هفته گذشته نزدیک به ۵۰۰ تن آسفالت در سطح معابر و مسیرهای متعدد توزیع شده است افزود: توزیع آسفالت در راستای مطالبات به حق شهروندان و تامین امنیت آن ها و طبق برنامه ریزی و بر اساس اولویت بندی در دستور کار معاونت های خدمات و عمران قرار گرفته و اجرایی شده است.

شاهوردی در ادامه افزود: کوی لیدا در ولیعصر و کوی قربانی در خیابان سیلاب قوشخانه از جمله مسیرهایی است که در طرح آسفالت ریزی قرار گرفته و نزدیک به ۵۰۰ تن آسفالت در این محلات توزیع شده است.

وی همچنین اجرای عملیات کفپوش مسیر پیاده رو در پروژه احداث پارک محله ای بیلانکوه شرقی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال خبر داد.

شهردار منطقه ۱ از اجرای عملیات کفپوش پروژه پارک محله ای بیلانکوه شرقی خبر داد

به گزارش شهریار،  شهردار منطقه ۱ اعلام کرد: پارک محله ای واقع در بیلانکوه شرقی که یکی از پارک های در دست احداث منطقه است توسط این معاونت وارد مراحل عمرانی شده که با پیشرفت قابل توجهی مواجه بوده و طبق برنامه ریزی اجرا می شود.

وی گفت: این پارک به مساحت یک هزار و ۲۳۲ مترمربع بوده که هم اکنون اکیپ های پیمانکاری در حال انجام مرحله احداث کفپوش مسیر پیاده رو در این پروژه هستند.