ساماندهی دوشنبه بازار بجنورد با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال
ساماندهی دوشنبه بازار بجنورد با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تسطیح و زیرسازی معابر در مجاورت دوشنبه بازار، واقع در انتهای خیابان استادیوم به اتمام رسید. وی افزود: معابر منتهی به دوشنبه بازار به واسطه خاکی بودن، برای سال‌ها مشکلات متعددی در تردد و استقرار کسبه و شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تسطیح و زیرسازی معابر در مجاورت دوشنبه بازار، واقع در انتهای خیابان استادیوم به اتمام رسید.

وی افزود: معابر منتهی به دوشنبه بازار به واسطه خاکی بودن، برای سال‌ها مشکلات متعددی در تردد و استقرار کسبه و شهروندان در مراجعه به این بازار محلی به وجود آورده بود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: خاک‌برداری، تسطیح و زیرسازی این منطقه به مساحت پنج هزار و ۸۰۵ مترمربع حدود دو هفته به طول کشید و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری، صرف عملیات تسطیح، زیرسازی و آسفالت محل شد.

کشمیری گفت: ادامه عملیات عمرانی برای بهسازی معابر منتهی به خیابان استادیوم تختی آغاز شده است و تا مناسب بودن شرایط جوی، این خدمات با قوت ادامه خواهد داشت.