سالمندان، سرمایه های گرانبهای جامعه هستند
سالمندان، سرمایه های گرانبهای جامعه هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، سالمندان را سرمایه جامعه و از محترم‌ترین اقشار اجتماعی معرفی کرد. به گزارش شهریار، امیر نصیربیگی در ویژه برنامه “در سایه سار تجربه” که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همزمان با روز جهانی سالمندان برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، سالمندان را سرمایه جامعه و از محترم‌ترین اقشار اجتماعی معرفی کرد.

به گزارش شهریار، امیر نصیربیگی در ویژه برنامه “در سایه سار تجربه” که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همزمان با روز جهانی سالمندان برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین تلاش های این سازمان، برگزاری برنامه به تناسب های محتوایی برای همه اقشار اجتماعی است و تلاش ما نیز در این راستا است که همه کدام اقشار در این رویدادها مورد نظر و تمرکز واقع شوند.

وی افزود: سالمندان از محترم ترین و اثربخش ترین اقشار برای آحاد جامعه به شمار می روند و وظیفه ماست که در راستای تکریم آنها گام برداریم.

نصیربیگی با قدردانی از عموم نهادهایی که در برگزاری این رویداد، کنار سازمان ایستاده بودند، خاطر نشان کرد: امید است در سایه تعامل چندجانبه به سمت اجرای برنامه هایی ماندگار و اثربخش تر برویم.

امیدواریم که از نظر کیفی و کمی به سمت تولید برنامه هایی ماندگارتر برویم و در رفع رجوع مسائل و مشکالات ایشان، موفق عمل کنیم.

لازم به ذکر است که ویژه برنامه  “در سایه سار تجربه”  با محوریت تبیین محورهای مرتبط با حیات مناسب برای سالمندان، ایجاد بسترها و تقویت زیر ساخت ها و نیز استفاده از خرده توان مجموعه‌ها در بدنه جامعه، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و  همراهی شورای سالمندان استان، استانداری آذربایجان شرقی، شورای اسلامی شهر تبریز، شهرداری تبریز، اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.