ارائه گزارش فرآیند انجام کار؛ راهی برای نیل به نتیجه مطلوب
ارائه گزارش فرآیند انجام کار؛ راهی برای نیل به نتیجه مطلوب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این جلسه که به همراه معاونان حوزه ها و مدیران شهری این منطقه برگزار شد، گفت: ارائه گزارش فرآیند اقدامات و عملیات های شهری یکی از راه هایی است که با تداوم آن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این جلسه که به همراه معاونان حوزه ها و مدیران شهری این منطقه برگزار شد، گفت: ارائه گزارش فرآیند اقدامات و عملیات های شهری یکی از راه هایی است که با تداوم آن نتیجه ای مطلوب حاصل خواهد شد.

وی در این جلسه خطاب به معاونان و مدیران منطقه ۴ افزود: سیستمی که در آن عملکرد افراد در جوانب مختلف مانند انجام وظایف، میزان پتانسیل نیروها و انگیزه و توانایی‌ آن‌ها به صورت منظم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، مجموعه ای رو به رشد  خواهد بود و بهبود عملکرد و نتیجه ارتقای سازمان را در بر خواهد داشت.

کمالی زاده عنوان کرد: در جلسات هفتگی نظارت بر عملکرد منطقه۴ که به طور مداوم و منظم برگزار می شود، گزارش انجام اقدامات، فرآیندها، نقاط ضعف و قوت و هرآنچه که یک مجموعه موفق نیاز به آن دارد بررسی می گردد و این مهم در مدیریت شهری منطقه ۴ لحاظ می شود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه این جلسه درخصوص وضعیت تایید نقشه ها ، اجراء، رفع معارضین، عقد قرارداد سال آتی  پروژه ادامه محور دلاوران و گزارش وضعیت قرارداد مطالعه مبحث TOD از حاضران توضیح خواست.

وی بر برگزاری هفتگی و مستمر اینگونه جلسات تاکید کرد و گفت: تداوم این جلسات با ارائه گزارش های کاری  و کارشناسی های بیشتر نتیجه موفقیت آمیزی را در بر خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این نشست مباحثی همچون جمع آوری آب های سطحی در فصل بارش، پیگیری ساختمان اسکان کارگری و جابجایی کارگران، جدول کشی ضلع شمالی پروژه دلاوران، تامین اعتبار پروژه  TOD و پیگیری موضوعات مطالعاتی این مبحث مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/