ارتباط مستقیم شهرداری با مالک اصلی موجب حذف دلالان و سودجویان می‌شود
ارتباط مستقیم شهرداری با مالک اصلی موجب حذف دلالان و سودجویان می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در نشست شورای معاونان شهرسازی و معماری مناطق دهگانه، بر ضرورت قطع دست دلالان و سودجویان از طریق ارتباط شهرداری با مالک اصلی به ویژه در پرونده های کمیسیون های ماده صد تاکید کرد. به گزارش شهریار،  نشست شورای معاونین شهرسازی و معماری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در نشست شورای معاونان شهرسازی و معماری مناطق دهگانه، بر ضرورت قطع دست دلالان و سودجویان از طریق ارتباط شهرداری با مالک اصلی به ویژه در پرونده های کمیسیون های ماده صد تاکید کرد.

به گزارش شهریار،  نشست شورای معاونین شهرسازی و معماری مناطق دهگانه با حضور معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، رئیس کمیسیون های ماده صد، معاونین مناطق دهگانه و کارشناسان ستادی برگزار شد.

در این نشست، عزتی ضمن تبیین و تحلیل عملکرد واحدهای شهرسازی و معماری مناطق دهگانه در شش ماهه نخست سال، بر ضرورت ارتقاء خدمات شهرسازی و تسهیل روند ارباب رجوع در نیمه دوم سال جاری، در چارچوب قوانین و مقررات تاکید کرد.

عزتی هوشمندسازی خدمات شهرسازی، ارتباط برخط و حذف کاغذ در روند صدور مجوزهای مختلف را از عوامل اصلی تسریع و تسهیل خدمت در سال جاری عنوان کرد و افزایش رضایتمندی شهروندان را ثمره این فرآیند دانست و افزود: در راستای حذف پرونده فیزیکی و الکترونیکی شدن فرآیند کمیسیون های ماده صد در مناطق، اقدامات قابل توجهی در حال انجام است و به زودی شاهد تبدیل پرونده ها از حالت کاغذی به الکترونیکی خواهیم بود.

او با اشاره به پرونده های کمیسیون ماده پنج نیز گفت: ثبت جزئیات و توضیحات کامل و سابقه پلاکی پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده پنج موجب تسهیل فرآیند بررسی این پرونده ها شده و حصول نتیجه در این کمیسیون را تسریع می‌کند لذا کلیه مناطق بر این موضوع اهتمام داشته باشند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در ادامه با تاکید بر ضرورت قطع دست دلالان و سودجویان در کمیسیون های ماده صد گفت: ارتباط شهرداری با مالک اصلی به ویژه در موضوع پرونده های ارجاعی به کمیسیون های ماده صد، سبب حذف دلالی در این فرآیند شده و ضمن شفاف سازی در روند رسیدگی به پرونده ها، رضایتمندی عمومی را نیز در بر دارد.

در ادامه این نشست، حیدری رئیس کمیسیون های ماده صد، آمار و گزارشی از عملکرد مناطق دهگانه در شش ماهه نخست سال ارائه کرد و معاونان مناطق دهگانه و کارشناسان ستادی معاونت شهرسازی و معماری نیز به طرح موضوعات و مسائل مختلف پرداخته و به گفتگوی کارشناسی و ارائه راهکارهای جدید پرداختند.