زیباسازی فضای شهری با انجام عملیات رنگ آمیزی در غرب و شمال‌غرب تبریز
زیباسازی فضای شهری با انجام عملیات رنگ آمیزی در غرب و شمال‌غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز از زیباسازی فضای شهری با انجام عملیات رنگ‌آمیزی در غرب و شمال‌غرب تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، وحید امامی‌کیا با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات رنگ آمیزی جداول، خط کشی های عابر پیاده، سرعت‌کاه ها و معابر در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز از زیباسازی فضای شهری با انجام عملیات رنگ‌آمیزی در غرب و شمال‌غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، وحید امامی‌کیا با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات رنگ آمیزی جداول، خط کشی های عابر پیاده، سرعت‌کاه ها و معابر در سطح منطقه ۶ تبریز با هدف بهبود و زیباسازی منظر و محیط شهری و در راستای انجام اقدامات با تلاش شبانه روزی و بی وقفه اکیپ های شهرداری اجرایی شده و همچنان ادامه دارد. 

وی افزود: همزمان با بازگشایی مدارس و در راستای ایمن سازی، خط کشی مخصوص عابر پیاده مدارس شکوفه های دانش، شکوفه های مهر، دبیرستان دخترانه “مکتبی” و “اولاده” در سطح منطقه ۶ رنگ آمیزی شدند. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه به رنگ آمیزی دو جزیی سرعتکاه های آسفالتی در جاده صنعت قراملک اشاره کرد و گفت: این سرعت‌کاه ها که به دلیل عدم وجود رنگ آمیزی دوجزئی و علائم، موجب بروز مشکلات متعددی برای رانندگان این محور صنعتی شده بود، رنگ آمیزی شد. 

وی همچنین در ادامه از رنگ آمیزی دوجزئی سرجزیره های جاده صنعت خبر داد.