جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی تصویری تلخ اما واقعی از نسل‌کشی را به نمایش گذاشت
جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی تصویری تلخ اما واقعی از نسل‌کشی را به نمایش گذاشت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در سومین اجلاسیه کلانشهرهای راه ابریشم ضمن محکومیت جنایات شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم به مهمترین رخداد اخیر در عرصه جهانی که همانا حمله رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است، اشاره کنم. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در سومین اجلاسیه کلانشهرهای راه ابریشم ضمن محکومیت جنایات شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم به مهمترین رخداد اخیر در عرصه جهانی که همانا حمله رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است، اشاره کنم.

وی با اشاره به حمله هولناک شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی با همه ابزار و تجهیزات خود به بیمارستان المعمدانی غزه، یادآور شد: این اتفاق جنایاتی ددمنشانه را رقم زد که موجب شهادت صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین شد.

** جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی تصویری تلخ اما واقعی از نسل‌کشی این رژیم سفاک را نشان داد

شهردار تهران با تأکید بر اینکه جنایت شب گذشته تصویری تلخ اما واقعی از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی به جهانیان ارائه داد، گفت: با این جنایت، رژیم صهیونیستی خوی درندگی خود را در چشم همه جهان به تصویر کشید و به طور عملی ثابت کرد هیچ گونه پایبندی به اصول بین‌المللی ندارد.

** طوفان الاقصی اقدام خودجوش مردم فلسطین در پاسخ به جنایات لبریز از ننگ و خون مقامات رژیم صهیونیستی بود

زاکانی به تاریخ ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی در نقض مکرر موازین و حقوق بین‌المللی شناخته شده، اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان‌الاقصی در حقیقت اقدام خودجوش، مردمی و برآمده از سال‌ها رنج مردمی بود که برای دفاع از خود و در پاسخ به اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی و اقدامات نخست وزیر افراطی و ماجراجوی آن انجام شد که لبریز از ننگ و خون، فریب و ترور، نسل‌کشی و کودک‌کشی است.

این خبر متعاقباً تکمیل خواهد شد…