زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید بهشتی منطقه ۹ نواخته شد
زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید بهشتی منطقه ۹ نواخته شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در آیین بازگشایی مدارس گفت: شما دانش آموزان مدیران آینده کشور هستید و از همین دوران تحصیل باید در کنار علم و دانش با تربیت درست برای اداره کشور آماده شوید و بدانید برای حفظ دستاوردهای انقلاب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در آیین بازگشایی مدارس گفت: شما دانش آموزان مدیران آینده کشور هستید و از همین دوران تحصیل باید در کنار علم و دانش با تربیت درست برای اداره کشور آماده شوید و بدانید برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده که همه ما و شما باید از آن صیانت کنیم.
وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود تلاش داریم گام‌های موثری در جهت پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت و خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه برداریم.
در ادامه غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با شرکت در این مراسم گفت: دانش آموزان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و امانتی در دست آموزش و پرورش و معلمانند که با بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی باید اهتمام‌ ویژه‌ای داشته باشیم.
وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
همچنین مجید حسینی فر مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ عنوان کرد: وظیفه همه ما مسئولین در هر مقام و موقعیتی است تا شرایطی فراهم کنیم که شما دانش آموزان بتوانید با تلاش و تفکر، علم و ادب آموخته و برای ساختن فردایی آباد و روشن برای کشور عزیزمان قدم بردارید.
در ادامه آیین زنگ مهر، مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های شهروندی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خانواده‌های عزیز فرزندان دلبند خود را در مدرسه به امانت برای تعلیم و تربیت نزد ما می سپارند و همه مربیان و معلمان بی شک تلاش خواهند کرد که امانت دار خوبی باشند و در امر آموزش از مهربانی و دلسوزی و هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و در کنار آموختن علم نیز دانش آموزان باید یاد بگیرند که قدردان زحمات پدران و مادران خود باشند که برای تحصیل و درس خواندن آنها چه زحماتی می کشند.
لازم به ذکر است در این مراسم پس از قرائت قرآن، پخش سرود ملی، خوش آمدگویی مدیر مدرسه، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و همچنین تقدیر از خانواده معظم شهید، زنگ مهر توسط مدیران شهری نواخته شد و دانش آموزان با مشایعت مدیران منطقه و در پناه قرآن به کلاس درس رفته و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

انتهای پیام/