تامین روشنایی بوستان نرجس خاتون منطقه ۱۵
تامین روشنایی بوستان نرجس خاتون منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی گفت: اجرای سیستم روشنایی بوستان نرجس خاتون با هدف ارتقاء جلوه بصری شهری، کاهش نقاط بی‌دفاع شهری، ارتقای امنیت حضور شهروندان و افزایش رفاه و رضایتمندی آنان به اجرا درآمد. او به تشریح اقدامات انجام شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی گفت: اجرای سیستم روشنایی بوستان نرجس خاتون با هدف ارتقاء جلوه بصری شهری، کاهش نقاط بی‌دفاع شهری، ارتقای امنیت حضور شهروندان و افزایش رفاه و رضایتمندی آنان به اجرا درآمد.

او به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: در همین راستا عملیات خرید و نصب انشعاب برق و تجهیز سیستم روشنایی بوستان نرجس خاتون با نصب ۸ عدد پایه سیمانی جهت انتقال برق به بوستان، نصب ۳۵ پایه برج نوری و نصب ترانس انجام و نصب پست برق اختصاصی و پروژکتورهای محور مذکور در حال انجام است که به زودی بوستان نرجس خاتون روشن می شود.

برپایه این گزارش؛ وسعت این مجموعه که بام شرقی شهر تهران است و جذابیت زیادی برای شهروندان دارد۱۸۶ هکتار و در محدوده شرقی ده مسگر آباد واقع شده است.

انتهای پیام/