رکاب زنی ۵۶۰ کیلومتری به احترام شهریار ملک سخن
رکاب زنی ۵۶۰ کیلومتری به احترام شهریار ملک سخن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، گروهی از دوچرخه سواران ابهری، مسافت ۵۶۰ کیلومتری را تا خانه موزه شهریار ملک سخن رکاب زدند. به گزارش شهریار، این گروه که مسیر پیمایش خود را از شهر ابهر آغاز کرده بودند، با پشت سر گذاشتن شهرهای زنجان، تکاب، شاهین دژ و میاندوآب، خود را به تبریز و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

گروهی از دوچرخه سواران ابهری، مسافت ۵۶۰ کیلومتری را تا خانه موزه شهریار ملک سخن رکاب زدند.

به گزارش شهریار، این گروه که مسیر پیمایش خود را از شهر ابهر آغاز کرده بودند، با پشت سر گذاشتن شهرهای زنجان، تکاب، شاهین دژ و میاندوآب، خود را به تبریز و خانه موزه استاد شهریار رساندند.

این گروه سه نفره، با حضور در مقبره الشعرای استاد شهریار به مقام و جایگاه استاد ادای احترام کرده و سپس به خانه موزه استاد شهریار آمدند.

حضور آنها همزمان با روز ملی بزرگداشت شعر و ادب فارسی و ویژه برنامه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در خانه موزه استاد شهریار بود که با قدردانی ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه شد.

محمدمهدی اسماعیلی، با قدردانی از حرکت فرهنگی این گروه اظهار کرد: بی شک قدرت اعجاز کلام استاد شهریار راغب و جذب کننده همه خلاقیت ها بوده و امید است چنین حرکت‌هایی استمرار یابد.

ویژه برنامه های سالگرد استاد شهریار توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در خانه موزه ایشان و با حضور خیل پرشمار همشهریان و مسافران تابستانی تبریز برگزار شد.