رویکرد و نگاه تحولی موجب ارتقای کارآمدی مدیریت شهری می‌شود
رویکرد و نگاه تحولی موجب ارتقای کارآمدی مدیریت شهری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، گودرزی ضمن تبریک ماه رجب و دهه مبارک فجر و تشکر از زحمات مدیریت شهری این منطقه افزود: با تلاش و همت مضاعف می توان بیش از پیش به مردم خدمت رسانی کرد و با اراده درست، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، گودرزی ضمن تبریک ماه رجب و دهه مبارک فجر و تشکر از زحمات مدیریت شهری این منطقه افزود: با تلاش و همت مضاعف می توان بیش از پیش به مردم خدمت رسانی کرد و با اراده درست، هم افزایی و نگرش مردم محوری می توان کارآمدی سیستم را افزایش داد.

او با اشاره به تأکید شهردار تهران مبنی بر خدمت و نوکری مردم گفت: با فکر کردن نسبت به خدمت رسانی به مردم در رفتارمان، کارها با دقت پیش خواهد رفت و اجر و پاداش بیشتری نزد خداوند دارد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مردمی در مدیریت شهری باید در اولویت وظایف باشد بیان کرد: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی که دارای بیشترین مراجعات از سوی شهروندان است موظف به پیشتازی در خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان است.

این مسئول با تأکید به معنا دادن به کار مردمی خواستار جلب مشارکت گروه های مردم نهاد، تشکل های دانشجویی سمن ها و … در اجرای برنامه های مشارکتی و خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان شد.

در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه تاریخ مدیریت شهری این منطقه را می توان به دو دوره قبل و بعد از انعقاد تفاهم نامه با موقوفه تقسیم کرد گفت: برگزاری نشست های مستمر و تعامل هرچه بیشتر در این دوره با موقوفه نسبت به قبل موجب حل و فصل مسائل و مشکلات فی مابین شد.

ضمن اینکه تصویب طرح باز آفرینی ناحیه سه، اعمال ماده ۱۰۱ و ارائه کد شناسایی ها در روند صدور  پروانه های ساختمانی تسهیل ایجاد کرد.

او با تأکید به برگزاری ملاقات های مردمی با حضور نماینده اوقاف افزود: افزایش تعامل با شهروندان باعث شفافیت  و تسریع در مسائل و درخواست ها آنها می شود  به طوری که طی این هفته در ملاقات مردمی و جلسه شورای معماری به درخواست های بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.

فرهادی از آمادگی افتتاح بیش از ۸۰ پروژه خبر داد و گفت: تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار، مخزن های ذخیره آب در بوستان بزرگ ولایت، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، سرای محله اسماعیل آباد، مرکز کار آفرینی نعمت آباد و … از جمله پروژه های شاخص آماده افتتاح هستند.

همچنین با توجه به وجود لکه های تجاری در محله های نعمت آباد و عبدل آباد و ضرورت تأمین پارکینگ در این محلات، در حال حاضر ۶ پروژه مشارکتی پارکینگ طبقاتی در محلات پرتردد و در مجاورت مراکز تجاری در مرحله اجرا قرار دارند.

ایجاد شهرک الگو در قسمت بالای میدان میوه و تره بار، اختصاص قسمتی از واحدهای مسکونی درحال احداث برای  تامین مسکن سازمان آتش نشانی و ایجاد تغییر و تحولات در کوره های پیروز یک، دو و فشم در قالب اجرای طرح  قرارگاه مسکن از دیگر سخنان شهردار منطقه بود.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۱۹ درگاه بین المللی پایتخت محسوب می شود حجم بالایی از شهروندان در این محدوده تردد دارند که نیازمند اقدامات اجرایی و رسیدگی ویژه در بخش‌های مختلف زیرساختی دارد.

براساس این گزارش رسیدگی به وضعیت نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان فرصت  ویژه، کمبود امکانات آموزشی و درمانی، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی، ساماندهی ساخت و سازها، کسب رتبه نخست به لحاظ درآمدی، ایجاد پارک لجستیک، پیگیری طرح باز آفرینی عبدل آباد و نعمت آباد، ساماندهی املاک منطقه و… از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این نشست رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در اداره بازرسی با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام