تمهیدات ترافیکی منطقه ۴ برای استقبال از سال تحصیلی جدید
تمهیدات ترافیکی منطقه ۴ برای استقبال از سال تحصیلی جدید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۴ تبریز از خط کشی عابر پیاده و علائم ترافیکی برای ایمن سازی معابر مقابل مدارس سطح حوزه خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، ایمن سازی، خط کشی محل عبور عابر پیاده و علائم ترافیکی به ویژه مقابل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۴ تبریز از خط کشی عابر پیاده و علائم ترافیکی برای ایمن سازی معابر مقابل مدارس سطح حوزه خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، ایمن سازی، خط کشی محل عبور عابر پیاده و علائم ترافیکی به ویژه مقابل مدارس سطح حوزه در دستور کار شهرداری منطقه ۴ قرار دارد.

وی اضافه کرد: با ارتقای ایمنی معابر منتهی به مدارس سطح حوزه، حفظ سلامت، آرامش و ایمنی را برای دانش‌آموزان این منطقه فراهم می‌شود.

شهردار منطقه ۴ تشریح کرد: در این راستا ایمن سازی مدارس و خط کشی عابر پیاده با رنگ دو جزئی در مقابل مدارس آزادگان، شریف زاده و شهید مدرس در خیابان شهید فاتح (توکلی) و مدرسه اشرفیه در خیابان شهید قره باغی (کوی شهید عزتی) انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین رنگ آمیزی سرعتکاه ها در خیابان دکتر قریب از دیگر مواردی هست برای ایمن افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان صورت پذیرفته است.

مقدم زاده ادامه داد: پیش از این، بالغ بر ۱۲۰ کیلومتر از معابر منطقه با رنگ سرد ترافیکی، خط کشی محوری شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا تعداد ۸ سرعتکاه آسفالتی نیز در خیابان های سطح حوزه ایجاد شده است.

ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس با خط‌کشی عابر پیاده و علائم ترافیکی، نقش عمده‌ای در کاهش سوانح رانندگی داشته و ضریب ایمنی تردد دانش آموزان و شهروندان را افزایش می‌دهد.