روند مطلوب اجرای پروژه‌ها بر اساس سیاست‌های اجرایی روزشمار نشان از توانمندی بالای منطقه ۲ دارد
روند مطلوب اجرای پروژه‌ها بر اساس سیاست‌های اجرایی روزشمار نشان از توانمندی بالای منطقه ۲ دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۲، این منطقه را جزو مناطق توانمند شهر تبریز در اجرای پروژه های عمرانی دانست. به گزارش شهریار، جبارعلی ذاکری که به همراه موسی علی‌پور زنوزی از پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۲، این منطقه را جزو مناطق توانمند شهر تبریز در اجرای پروژه های عمرانی دانست.

به گزارش شهریار، جبارعلی ذاکری که به همراه موسی علی‌پور زنوزی از پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری منطقه ۲ بازدید می کرد، از این منطقه بعنوان مناطق توانمند شهر تبریز یاد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه چند پروژه عمرانی راکد در سطح شهر باعث دیدگاه منفی شهروندان شده بود، این پروژه ها با قرار گرفتن در دستور کار منطقه ۲ و به جریان افتادن دوباره، شاهد روند مطلوب احداث پروژه ها هستیم که نشان از توانمندی بالای این منطقه دارد.

ذاکری با قدردانی از تلاش های شهردار منطقه ۲ و مجموعه همکاران این منطقه، ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد فعال شدن پروژه های شهرداری منطقه ۲ بر اساس زمانبندی مشخص هستیم که این امر نشانگر همت شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۲ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی، احداث ساختمان پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر و مجموعه ورزشی صائب تبریزی برای استفاده نوجوانان و جوانان را اقدامی قابل توجه از سوی مدیریت شهری تبریز دانست.

وی ضمن تاکید به سیاست کلی شهرداری تبریز مبنی بر توسعه بازارچه های میوه و تره بار گفت: خوشبختانه شهرداری منطقه ۲ احداث و بهره برداری از بازارچه تره بار شهرک یاغچیان را به انجام رسانده و دو بازارچه دیگر را نیز در دست اقدام دارد.

ذاکری، همچنین با اشاره به برنامه ریزی شهرداری منطقه ۲ برای توسعه پارک های سطح حوزه منطقه، اظهار امیدواری کرد: روند اجرای پروژه های عمرانی این منطقه با سرعت پیگیری و اجرا شده و تا پایان سال برای استفاده شهروندان مورد بهره برداری قرار گیرد.