ساماندهی ۲۲۰ دستفروش در پیاده راه شهریار شهرک باغمیشه
ساماندهی ۲۲۰ دستفروش در پیاده راه شهریار شهرک باغمیشه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از روند طرح ایجاد بازارهای سیار و ساماندهی دست فروشان پیاده راه شهریار شهرک باغمیشه بازدید و از ساماندهی ۲۲۰ دست فروش و بساط گستر در این پیاده راه خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی کیانی سرپرست سازمان به همراه داریوش نوین سرپرست […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از روند طرح ایجاد بازارهای سیار و ساماندهی دست فروشان پیاده راه شهریار شهرک باغمیشه بازدید و از ساماندهی ۲۲۰ دست فروش و بساط گستر در این پیاده راه خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی کیانی سرپرست سازمان به همراه داریوش نوین سرپرست پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری تبریز از روند طرح ایجاد بازارهای سیار و  ساماندهی دست فروشان پیاده راه شهریار شهرک باغمیشه بازدید کرد.

کیانی با اشاره به آغاز این طرح از ابتدای آبان ماه سال جاری و ساماندهی ۲۲۰ دست فروش، گفت: این طرح در راستای ماموریت های قانونی سازمان و به منظور جلوگیری از سد معبر و تسهیل در امر ساماندهی و ایجاد فرصت های برابر در قالب روز بازار، عصر بازار و هفته بازار راه اندازی می شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری اداره کل پیشگیری از تخلفات شهری و شهرداری منطقه ۵ اظهار کرد: طرح جامع ایجاد بازارهای سیار در ابتدا با ساماندهی دستفروشان پیاده راه شهریار شروع و در چند روز آینده در شهرک ارم به صورت عصر بازار و در شهرک اندیشه در قالب هفته بازار اجرا خواهد شد.