روشنایی به پارک جنگلی الهیه بازگشت/ تداوم اصلاح روشنایی پارک های شرق تبریز
روشنایی به پارک جنگلی الهیه بازگشت/ تداوم اصلاح روشنایی پارک های شرق تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با تلاش پرسنل فنی شهرداری منطقه ۵ تبریز، پس از چهار سال خاموشی، روشنایی به پارک جنگلی الهیه بازگشت. به گزارش شهریار، در تداوم عملیات ساماندهی و مرمت روشنایی پارک های معابر شرق تبریز، دکل تلسکوپی پارک الهیه مرمت و بازسازی شد. بدین ترتیب روشنایی این پارک ۱۳ هکتاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با تلاش پرسنل فنی شهرداری منطقه ۵ تبریز، پس از چهار سال خاموشی، روشنایی به پارک جنگلی الهیه بازگشت.

به گزارش شهریار، در تداوم عملیات ساماندهی و مرمت روشنایی پارک های معابر شرق تبریز، دکل تلسکوپی پارک الهیه مرمت و بازسازی شد.

بدین ترتیب روشنایی این پارک ۱۳ هکتاری که به دلیل مسایل فنی دچار خاموشی شده بود مجددا برقرار شد.

روح الله قرا چورلو مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۵ با اشاره به تداوم مرمت روشنایی پارک های سطح حوزه گفت: با هدف تامین امنیت روانی و رفاه حال شهروندان، تامین روشنایی پارک های سطح حوزه در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

 وی با اشاره به عملیات تامین روشنایی پارک جنگلی الهیه ادامه داد: برای ترمیم روشنایی این مجموعه ۵۰۰  متر کابل کشی صورت گرفته است.

قراچورلو تصریح کرد: پیش از این برای تامین روشنایی پارک طاها نیز ضمن تعویض لامپ ۴۳ پایه چرا؛ برای ۱۰ پایه نیز درپوش محافظ نصب شده است.

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۵ رسیدگی ‌به روشنایی پارک کودک مرزداران را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این واحد عنوان کرد و افزود: این مجموعه نیز دارای ۳۲ پایه چراغ پارکی است که حباب و لامپ های آسیب دیده تعویض شده اند.

به گفته وی، وضعیت روشنایی ۳۷ پایه چراغ پارکی در پارک توان شهرک باغمیشه توسط عوامل تاسیسات منطقه ساماندهی و برای ۱۵ پایه نیز درپوش حفاظ نصب شده است.

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اصلاح روشنایی پارک جنگلی رشدیه گفت: روشنایی این پارک ۴۰۰ هزار متر مربعی نیز با ۲۶ پایه چراغ پارکی، ۲۹ نورافکن و ۵۳ چراغ لاکپشتی تامین می شود.

وی یادآور شد: وندالیسم و تخریب چراغ های روشنایی و سرقت کابل های انتقال برق و تجهیزات نوری از دیگر دلایل خاموشی موردی در برخی پارک های سطح حوزه است.

گفتنی است ۲۶ پارک محله ای در شرق تبریز مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد.