برگزاری میز خدمت شهرداری منطقه ۵ در مسجد الزهرا(س) باغمیشه
برگزاری میز خدمت شهرداری منطقه ۵ در مسجد الزهرا(س) باغمیشه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، میز خدمت شهرداری منطقه ۵ با هدف رسیدگی به مشکلات مردم سطح حوزه در مسجد الزهرا(س) شهرک باغمیشه برگزار شد. به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۵ به همراه معاونان و جمعی از مدیران منطقه ضمن حضور در این میز خدمت به مشکلات شهروندان ساکن در این حوزه رسیدگی کردند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

میز خدمت شهرداری منطقه ۵ با هدف رسیدگی به مشکلات مردم سطح حوزه در مسجد الزهرا(س) شهرک باغمیشه برگزار شد.

به گزارش شهریار، شهردار منطقه ۵ به همراه معاونان و جمعی از مدیران منطقه ضمن حضور در این میز خدمت به مشکلات شهروندان ساکن در این حوزه رسیدگی کردند.

اکبر پورخردمند شهردار مطنقه ۵ در ابتدای برنامه با اشاره به مشکلات موجود در سطح حوزه گفت: یکی از مهمترین مسایل حوزه  شرق تبریز اختلاف ارتفاع جغرافیایی شهرک های نوسازی است که هنگام فصل بارش مشکلاتی برای مردم و خدمات شهری شهرداری ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: به دلیل مسایل فوق در حوزه دفع آب های سطحی و جریان روان آب ها در مناطقی مانند رشدیه، ولی امر و باغمیشه با مشکلاتی مواجه می شویم.

شهردار منطقه ۵ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست برخی از شهروندان در خصوص نمک پاشی معابر فرعی یادآور شد: تا سال گذشته سالانه ۵۰ هزار تن نمک پاشی در سطح شهر تبریز انجام می گرفت که صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست و منابع زیرزمینی وارد آورده بود.

به گفته وی، این امر همچنین موجب تخریب آسفالت معابر و نیز فضاهای سبز و خشکیدن درختان رفوژهای معابر شده بود.

پورخردمند با اشاره به عزم مدیریت شهری در جمع آوری نمک پاشی و جایگزینی با محلول پاشی معابر اظهار داشت: شهردار کلانشهر تبریز با پذیرش ریسک نارضایتی افکار عمومی، پایه گذار خدمتی بزرگ به شهروندان، محیط زیست و آیندگان ساکن در این شهر شد.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به در پیش بودن فصل بارش برف و بوران از شهروندان خواست تا به جای درخواست های مکرر نسبت به نمک پاشی معابر فرعی، نسبت به فرهنگ برف روبی مقابل منازل همت نمایند.

پورخردمند با بیان اینکه شهرداری با حذف نمک پاشی گام بزرگی برای حفاظت از محیط زیست و منابع زیرزمینی برداشته است تصریح کرد: شهروندان نیز باید برای صیانت از فضای سبز و منابع طبیعی برای نسل های آینده، مشارکت نمایند.

اصغر مکرمی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منتظران نیز در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات موجود در سطح حوزه گفت: رفع آبگرفتگی معابر، تامین روشنایی پارک ها، رفع خطر ترانشه عینالی، آسفالت و لکه گیری، درخواست امکانات برای مسجد الزهرا و … از جمله انتظارات مردم از شهرداری منطقه ۵ است.

گفتنی است در این میز خدمت شهردار منطقه ۵ به صورت رو در رو به مسایل و مشکلات مردم رسیدگی و دستورات لازم را برای حل و فصل آنها صادر کرد.