راه‌اندازی داشبورد آنلاین برای پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد
راه‌اندازی داشبورد آنلاین برای پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: داشبورد آنلاین مکانی پروژه‌های عمرانی با تجمیع و ارائه مجموعه‌ای از اطلاعات ثبتی و برخط از چهار سامانه عملیاتی شهرداری مشهد یعنی سامانه قراردادها، سامانه کنترل پروژه، سامانه مدیریت صورت وضعیت‌ها و سامانه بودجه و اعتبارات است. وی افزود: این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: داشبورد آنلاین مکانی پروژه‌های عمرانی با تجمیع و ارائه مجموعه‌ای از اطلاعات ثبتی و برخط از چهار سامانه عملیاتی شهرداری مشهد یعنی سامانه قراردادها، سامانه کنترل پروژه، سامانه مدیریت صورت وضعیت‌ها و سامانه بودجه و اعتبارات است.

وی افزود: این داشبورد علاوه بر معرفی پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد، امکان رصد مداوم پیشرفت ریالی و فیزیکی هر پروژه، مبلغ پروژه، مشاهده پراکندگی پروژه‌ها در سطح شهر و تصاویر مربوط به پروژه‌های بزرگ را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد از سایر ویژگی‌های این داشبورد می‌توان به امکان فیلتر کردن پروژه‌ها براساس محدوده اعتبار، مساحت، خدمات برنامه و حوزه‌های مجری و بهره بردار، مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها و …، مشاهده پراکندگی پروژه‌های بر روی نقشه و در یک نگاه، نمایش لایه‌های خاص موضوعی و موضعی و همچنین نمایش پروژه‌های مرتبط با تملکات، محلات بازآفرینی و پروژه‌های محوری نام برد.

سمیعی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه فاش (فضای اطلاع‌رسانی شفاف شهرداری مشهد) به آدرس https://fash.mashhad.ir به داشبورد مذکور دسترسی داشته باشند.